Természetes Életmód

Természetes Életmód

2021. 07.18.

2021. július 18. - Haáz Hajnalka

217788129_178750080942138_3460962493440759748_n_1.png

...  48 éves elmúltam, de az életem most kezdődött el igazán, pedig volt már benne sok minden. 

Foglalkoztam már több MLM és Online munkával. kb 10 éve, de lehet hogy már több is. sok mindent tanultam és olvastam a témában, de valahogy nem volt átütő siker. Mint ahogy Írtam előző bejegyzésemben a LifeCare cégben is még az elején vagyok Assistant Silver direktori szinten. Először nekilendültem, másodszor felfutottam egy kis dombra ez volt a direktori szint. a hiba az volt hogy már készen akartam lenni. végig futni rajta és ennyi. Most van egy titkom amit kipróbálok, és majd leírom mi történik, De a lényege az a boldogság definíciójában rejlik, ami igy szól:

"Haladni egy ismert cél felé a nem kiismerhetetlen akadályokon felülkerekedve" LRH

Tehát  maga az út a lényeg..  Persze lehet hogy ezt mindenki tudja :) Ha nem érzed jól magad menet közben akkor sem fogod ha odaérsz.  Ha nem élvezed az utat azt sem fogod amit elértél :)  ha ugyan eléred...

...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://biosagokhajnitol.blog.hu/api/trackback/id/tr2016632118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása